کد و رمز بازي ها - GameCheats
پيام مدير سايت: سلام و خسته نباشيد به بازديد کنندگان و کاربران محترم، به وبسايت ما خوش آمديد اميدوارم که لحظات خوبي را در وبسايت ما سپري کنيد.

ورژن 3 & 4 اگر CD گیمشارک را درون دستگاه قرار دهید و روی گزینه Select Game استارت را بزنید خواهید دید که لیست تعداد زیادی از بازیها در این CD وجود دارد که میتوان در این لیست، بازی مورد نظر خود را پیدا کرده و با فعال کردن کدهای آن بازی از رمزهای موجود در CD استفاده کنید. اما اگر در لیست CD، نام بازی مورد نظر خود را نیافتید میتوانید نام بازی و کدهای بازی مورد نظر خود را از کتابها و مجلههای منتشره ما یا سایتهای معتبر یافته و پس از وارد کردن آنها در CD گیمشارک، از آنها استفاده کنید. در اینجا چگونگی کد ریزی و سپس فعال کردن کد و در پایان اجرای کدها را توضیح میدهیم.
برای وارد کردن نام یک بازی جدید و ریختن کدهای آن بازی در مموریکارت با استفاده از CD گیمشارک، بدین طریق عمل کنید. پس از گذاشتن CD گیمشارک در دستگاه و آوردن منوی اصلی که شامل چهار گزینه:

Start Game
Select Game
Memory Manager
Game Save
است روی گزینه Select Game ( دومین گزینه) استارت را زده تا وارد صفحه لیست بازیها شوید. سپس با زدن دکمه دایره وارد منوی جدید New Game شوید. در اینجا برای اینکه نام بازی مورد نظر خود را وارد کنید با زدن دکمه مثلث، نوشته New Game را پاک کرده و با استفاده از حروف داخل جدول و زدن ضربدر روی آن حروف، نام cd بازی خود را به اختصار یا کامل وارد کنید. پس از وارد کردن نام بازی ، با زدن استارت، نام بازی جزو لیست بازیهای داخل CDگیمشارک قرار گرفته و ظاهر میشود. در اینجا جهت دسته را یک بار به جلو بدهید تا وارد منوی بعدی شوید. حالا دایره را بزنید تا منوی بعدی که باید در آن، حالت کد را وارد کنید و اولین کد در PS2 مستر کد ( Master Code) است ظاهر شود. پس بار دیگر با مثلث نوشته New Cheat را حذف کرده و کلمه اختصاری M را با استفاده از حروف و زدن دکمه ضربدر روی آن وارد کنید. سپس استارت را زده و برای وارد کردن ارقام کد، دسته را یک بار به جلو داده و سپس دایره را بزنید. کد را وارد کرده و اگر کدها دو یا چند سطر بود برای وارد کردن سطر بعدی دوباره دایره را زده و کدها را به ترتیب وارد کنید. پس از اینکه مستر کد را تماماً وارد کردید با دادن جهت دسته به عقب، به منوی قبلی ( منویی که در بالای آن نام بازی و سپس M در زیر آن نوشته شده است) برگردید. در اینجا دوباره دایره را زده تا حالت کد بعدی مثلاً Infinite Health ( که به اختصار میتوانید IH یا هر چیز دیگری بنویسید) را وارد کرده و مانند قبل، استارت و سپس دسته را یکبار به جلو داده و سپس دایره را برای وارد کردن کدهای این حالت بزنید. به همین ترتیب میتوانید هر تعداد کد و حالت کد که خواستید را وارد کنید. پس از اتمام کار، استارت را زده تا کد را ذخیره کنید( با زدن دکمه ضربدر که Yes را انتخاب میکنید). سپس روی گزینه Start Game با ضربدر کلیک کنید( یادتان باشد که قبل از آن، با زدن دکمه ضربدر روی بازی مورد نظر در منوی لیست بازیها، کدها ی بازی را فعال کرده و به رنگ سبز چشمک زن درآورده باشید) CD خور دستگاه به بیرون میآید و پس از برداشتن CD گیمشارک و قرار دادن CD بازی در آن، ضربدر را بزنید تا بصورت خودکار CD به داخل رفته و بازی با رمز اجرا شود. اگر احیاناً دستگاه، CD را اجرا نکرد نگاهی به کدهای ریخته شده در گیمشارک بیندازید که اشتباه نکرده باشید و پس از فعال کردن کد و قرار دادن CD بازی در دستگاه، این عمل را تکرار کنید. 
موفق باشید





نويسنده: Mehrdad بازديد: 18070 نظرات:
موضوعات:متفرقهکد بازی های ps2 ,
برچسب ها:نحوی استفاده از کد گیم شارک برای PS2اموزش استفاده از گیم شارکگیم شارکدانلود گیم شارکب برای ps2راهنمای استفاده از گیم شارککد بازی های گیم شارکاستفاده از گیم شارکچگونه از گیم شارک استفاده کنماستفاده از گیم شارک ps2کد گیم شارک بازی های ps2 ,

نظرات مطلب

اين نظر توسط: علی در تاريخ: 1402/4/2/5 ساعت: 19:55 ارسال شده است.

سلام دوستان
من میخوام از گیم شارک توی پلی استیسن 2 که فلش خور شده استفاده کنم کسی میتونه راهنماییم کنه
ممونم

اين نظر توسط: Ali در تاريخ: 1402/1/6/7 ساعت: 16:18 ارسال شده است.

سلام



می تونیم گیم شارک را روی فلش بزنیم

اين نظر توسط: RaHaM در تاريخ: 1402/1/6/7 ساعت: 15:15 ارسال شده است.

سلام
این کار رو فلش هم میشه؟؟؟

اين نظر توسط: Godgoblin در تاريخ: 1396/4/12/1 ساعت: 18:41 ارسال شده است.

اتفاقا خیلی راحت میشه از گیم شارک در امولاتور یا مبدل بازی های پلی استیشن در کامپیوتر استفاده کرد
منتهی باید امولاتور که در کامپیوترتون دارید براش این امکان وجود داشته باشه و بایوس ها کامل داشته باشه و بعد در قسمت تنظیمات خود امولاتور یکسری ریزه کاری کوچولو انجام بدی بعد راحت ازش استفاده کنی اول گیم شارک رو اجرا میکنی بعد از گذینه باز شدن درب دستگاه استفاده کنی و امیج بازی موردنظرت رو بهش میدی متاسفانه اکثر دوستان امتاسفانه بجای باز کردن درب دستکاه میرن گذینه خاموش روشن کردن یا رستارت یا اجرای بازی رو انتخاب میکنن البته این روش برای پلی استیشن یک بکار میاد در مورد پلی استیشن دو فکر میکنم از گذینه امولیشن ستینگ در کانفینگ امولاتور باید وارد بشید و در پنجره گیم فیکسس کارهایی انجام بدی راستش دقیق نمیدونم چطوری بود چون خیلی وقته که امولاتورم رو حذف کردم چیز زیادی ازش یادم نمیاد اما مطمئنم چندبار از گیم شارک توی مبدل پلی استیشن دو استفاده کردم برای بازی بینظیر گاد آف وار2
برای مبدل های سگا هم از گذینه Game Genie استفاده کنید و کدهایی که در نرم افزار CheatBook و CheMax موجود هست میتونید استفاده کنید
همونطور که قبلا گفتم من امولاتورم پی اس دو رو خیلی وقت پیش حذف کردم و باید بگم که این امولاتور هم چند مدل داره که یکیشون ای توانایی رو داشت
اینجا رو هم شانسکی وارد شدم و نظراتتون رو خوندم هر اونچیزی رو که میدونستم براتون گفتم اگه بایت دو نتونستم راهنمایی کنم در مورد گیم شارک پلی استیشن یک و کد مسترهای امولاتور سگا حداقل کمک کردم
موفق و سربلند باشید

اين نظر توسط: Ehsan در تاريخ: 1395/7/10/6 ساعت: 9:37 ارسال شده است.

سی دی گیم شارک رو از کجا پیشه خریدش؟؟؟؟؟!؟

اين نظر توسط: Aaaaaaaaa در تاريخ: 1395/6/7/7 ساعت: 7:09 ارسال شده است.

سلام هک کردن با گیم شارک در شبیه ساز پی اس 2 خیلی هم راحت و شدنی هست من خودم باهاش کار کردم هرکی که میخواهد یاد بگیره با من تماس بگیره
واسم بازی رو بگه
۰۹۱۶********

هزینه دارد

اين نظر توسط: amir در تاريخ: 1393/3/8/gamecheats-pcx ساعت: 12:12 ارسال شده است.

سلام

من از شبیه ساز پلی ۲ در کامپیوتر استفاده می کنم چگونه می تونم بعد از وارد کردن رمز بازی رو اجرا کنم که رمز تاثیر داشته باشه هرکاری کردم نتونستم چطوری این کار رو بکنم

نام شبیه ساز:pcsx2 1.0.0
پاسخ:سلام. من در این مورد چیزی نمیدونم اما پیشنهاد میکنم که از برنامه Quick Memory Editor برای هک کردن بازی های که با pcsx2 اجرا میکنی استفاده کنی.

اين نظر توسط: محمد در تاريخ: 1393/2/29/gamecheats-pcx ساعت: 9:38 ارسال شده است.

میشه رمز هم ساخت؟
پاسخ:واسه کامپیوتر میتونی ترینر بسازی اما واسه گیم شارک نه نمیشه.

نمایش کلیه نظرات

1 - نظرات اسپم و تبليغاتي ارسال نکنيد. ( در غير اين صورت لينک حذف مي شود )
2 - تنها به نظرات کاربران پاسخ داده مي شود.
3 - به نظرات فينگليش و انگليسي پاسخ داده نمي شود، از زبان فارسي استفاده کنيد.
4 - درخواست هاي خود را در انجمن وبسايت مطرح کنيد.
5 - انتقادات و نظرات خود را از طريق فرم تماس با ما ارسال کنيد.

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ما را در گوگل محبوب کنيد