پيام مدير سايت: سلام و خسته نباشيد به بازديد کنندگان و کاربران محترم، به وبسايت ما خوش آمديد اميدوارم که لحظات خوبي را در وبسايت ما سپري کنيد.

پس از اتمام پروژه رزیدنت ایول 3 که با بمباران شهر راکون سیتی به پایان رسید . اقای میکامی از شرکت کپکام خواست که به داستان سری رزیدنت ایول پایان دهد و پایان این پروژه رو اعلام کنه . اما برای شرکت بی انصاف ! و نمک نشناس ! و پول پرستی همچون کپکام خیلی سخت بود که از IP مهمی مثل RE بدین سادگی ها دست برداره . به همین دلیل این درخواست اقای میکامی با مخالفت کپکام روبرو شد . _ دقت کنید که کم کم از همینجا اختلافات بین شینجی میکامی و مسئولین کپکام شروع شد و سالیان بعد هم اختلاف های دیگه ای به وجود اومد و در نهایت میکامی از شرکت کپکام بیرون رفت _ بدین ترتیب کپکام شروع کرد به ساخت نسخه های اسپین اف از سری رزیدنت ایول ، RE zero و Re remake و ... که همگی هم RE های قابل احترامی هستند . بعد از اتمام تمامی این پروژه ها ، کپکام از اقای هیدکی کامیا درخواست کرد که شروع به ساخت نسخه چهارم بازی بکنه . کامیا شروع به تحقیق کرد و طبق نظر خودش اسم شخصیت اول بازی رو دانته گذاشت !! دانته قرار بود به عنوان یک پلیس به ساختمان مرکزی و مخفی امبرلا در اروپا بره و از اونجا یک پادزهر برای ویروس ها پیدا کنه و ... 
یک سری از محیط ها مثل قصر و ساختمان امبرلا و تعدادی از دشمنان ساخته شده بودند و کار در مراحل اولیه به سر می برد که باز هم شینجی میکامی _ که حالا ریاست یکی از استودیوهای بازیسازی کپکام رو بر عهده داشت _ به سراغ هیدکی میاد و با ادامه ساخت پروژه مخالفت می کنه . به نظر او بازی از حال و هوای RE کلا فاصله گرفته و به مانند یه IP جدید می مونه . به همین دلیل با کامیا صحبت کرد و او را قانع کرد . اما کامیا که شدیدا به شخصیت اول ساخته شده علاقه داشت . پیشنهاد ساخت یک IP جدید با همین شخصیت رو به میکامی داد . درست حدس زدید ! دانته که الان یکی از شخصیت های محبوب سری بازی Devil May Cry هست . ابتدا شخصیت ساخته شده برای سری بازی RE بود ! به هر حال این خواسته کامیا مورد موافقت میکامی قرار گرفت و بدین ترتیب این دو به کمک هم یکی از خوش ساخت ترین بازی های کپکام یعنی DMC رو عرضه کردند . بدین ترتیب ساخت بازی RE 4 کمی به تعویق افتاد . و بعد از مدتی دوباره کار بر روی اون شروع شد . این نسخه که نزدیک به 50 درصد اون ساخته شد و می خوام راجع بهش توضیح بدم ، معروف به 3.5 هست . در این نسخه که کارگردان اقای کوبایاشی بود . RE دارای جو فوق العاده تنش زا و ترسناکی بود ! تریلر های این نسخه رو با یک سرچ ساده به اسم RE 3.5 می تونید گیر بیارید و حسرت بخورید که چرا RE 4 این بازی نشد ! سایت هایی مثل یوتوب دارن . 

دوربین به مانند گذشته بود . با این تفاوت که حالت سینماتیک خیلی زیبایی به خودش گرفته بود . شخصیت اول بازی لی ان بود و به ویروس مبتلا شده بود و اومده بود به ساختمان امبرلا برای پیدا کردن پادزهر و درمان خودش و ... ( البته هنوز داستان کاملا شکل نگرفته بود ) ساخت این RE داشت زیر نظر میکامی تکمیل می شد . ولی اینبار مسئولین بالا رتبه کپکام به میکامی دستور دادند که ساخت بازی رو کنسل کنه و یک بازی انقلابی رو براشون بسازه !! کپکام پول پرست برای رسیدن به پول بیشتر دوست داشت که Re 4 طوری ساخته بشه که گیمرهای بیشتری رو جذب کنه و اهمیتی به طرفداران کلاسیک خود نداد . بدین ترتیب از میکامی درخواست کرد که شخصا کارگردانی بازی رو به عهده بگیره و RE 4 رو از اول بسازه . به همین دلیل میکامی گذشته RE رو کاملا فراموش کرد و با ایجاد تغییر در نوع زوایای دوربین و ژانر و ... !! به طور کل RE رو نابود کرد و با اینکه یک بازی انقلابی و خوش ساخت رو خلق کرد . اما به هواداران کثیر Re خیانت کرد و این موضوع باعث شد تا درصد بالایی از محبوبیت این فرد از بین بره . با اینکه خیلی ها شینجی رو مقصر نمی دونن . ولی به هر حال فن های قدیمی اکثرا از دستش ناراحتت هستند . RE 3.5 یک بازی فوق العاده ترسناک بود که اگر مسئولین کپکام به دنبال پول نبودند . می تونست عرضه بشه و باز هم هوادارن RE رو ارضا کنه . اما حیف ... 

دانلود

منبع:Resident Evil.ir




نويسنده: Mehrdad بازديد: 6378 نظرات:
موضوعات:Resident Evilفیلم بازی ها ,
برچسب ها:دانلود تریلر بازی Resident Evil 3 5 رزدنت ایول 3Resident Evil re3 ,

کد بازی
با استفاده از این کد می‌توانید امکانات محدود، از جمله خون و محمات سلاح‌ها را بی‌نهایت کنید. فایل زیر را دانلود و کدهای داخل آن را به انتهای فایل bio3.ini که در محل نصب بازی قرار دارد، کپی و Save کنید. اکنون می‌توانید بازی را اجرا کنید.
دانلود
Size: 4 KB
 
 



نويسنده: Mehrdad بازديد: 6145 نظرات:
موضوعات:Resident Evil ,
برچسب ها: کد بازی resident evil resident evil3 دانلود ترینر بازی re3 رزدنت ایول3 کدهای گیم شارک بازی بازی re3 ,

                                                     

 

                                                                        دانلود 




نويسنده: Mehrdad بازديد: 5831 نظرات:
موضوعات:Resident Evil ,
برچسب ها:دانلود ترینر بازی Resident Evil Revelations کدهای بازی Resident Evil Revelations دانلود بازی Resident Evil Resident Evil Revelations ,

عملکرد                                     کد      

Nosforeverever                  - Unlimited NOS

Trashtalking                      - Rhino in Quick Race Mode

Guesswhoisback                - Cross Corvette Z06 in Quick Race Mode

Chasingmobile                   - Corvette Z06 Interceptor in Quick Race Mode

5grand5grand                   - Castrol Cash

Givemethedb9                   - 2005 Aston Martin DB9

توجه: کد هارا در منوی اول بازی وارد کنید اگر درست وارد کرده باشید پیغامی مبنی بر فعال شدن کد خواهید دید.



ادامه مطلب ...
نويسنده: Mehrdad بازديد: 12906 نظرات:
موضوعات:Need For Speedکد و رمز بازی های pc ,
برچسب ها:رمز های بازی Need For Speed Carbonکد های بازی Need For Speed Carbon برای کامپیوترکد تقلب بازی Need For Speed Carbonرمز های بازی نید فور اسپید کربنNeed For Speed Carbonکد هاب بازی نیاز به سرعت کربن ,

 

re4_jack_krauser

 

 

 

 

 

Jack Krauser
سال تولد : 1976
گروه خونی : O
جنسیت : مرد
قد : نامعلوم
نژاد : سفید پوست
شغل : مامور ویژه دولت (در گذشته)، مامور آمبرلا، مزدور و بادی گارد لرد Osmund Saddler.
وضعیت تاهل : مجرد
وضعیت فعلی : احتمالا مرده

 

 

   جک کراوزر یکی از شخصیت های تازه وارد به دنیای RE است که در شماره 4 بازی وارد این سری میشود، اما اطلاعات چندانی از او در دسترس نیست. در کنار لیون اس کندی او نیز تلاش میکرد که روزی یک مامور ویژه دولتی باشد، اما 2 سال قبل از ماجرای RE4 او در یک سانحه هلیکوپتر مفقود شد و چنان برنامه ریزی کرده بود که همه فکر کنند مرده است. پس از این جریان او برای Albert Wesker کار کرد و وانمود می کرد که پیرو دستورات Osmund Saddler، رهبر منطقه Los llluminados است.

هدف جک :

در RE4 جک توسط آلبرت وسکر به جزیره Ganados فرستاده می شود تا به فرقه مذهبی که Los llluminados برای خود ساخته بود نفوذ کند و نمونه ای از انگل Las Plagas را بدزدد. تصور می شد که کراوزر با دیگر مامور فرستاده شده وسکر، یعنی Ada Wong همکاری کند، هرچند آن دو حتی همدیگر را ندیده بودند و کراوزر بر این باور بود که ایدا به یک عامل غیرقابل اعتماد است و به زودی به وسکر خیانت خواهد کرد. کراوزر دستور قتل لیون را داشت اما با دخالت ایدا در جریانات درگیری او در این ماموریت شکست خورد (که این کار سوء ذن او را نسبت به ایدا بیشتر کرد). هر چند او در درگیری هایی که داشت جان سالم به در برد اما سر انجام به وسیله ایدا که تمام جزیره را منفجر کرد کشته شد، اما باز هم مواردی پیش آمد که احتمال نجات او از این حادثه را قوت می بخشید. این نکته هم این بود که وقتی بخش Mercrnaries بازی را با کراوزر بازی می کردید در صفحه امتیاز دهی عکسی نشان داده میشود که او در حال پناه گرفتن از انفجار جزیره می باشد.

Boss :

لیون در کل بازی 2 بار با کراوزر رو در رو میشود. برخورد اول بسیار ساده بود و بازیکن تنها می بایست در حین درگیری تن به تن این دو، دکمه هایی که به صورت ترکیبی روی صفحه نشان داده میشد را می زد و شاهد کات سینس هایی از بازی بود.
بعدا لیون برای بار دوم با کراوزر در یک محیط خرابه تقریبا بزرگ وارد جنگی بزرگتر از قبل می شود. تنها کاری که لیون می تواند انجام دهد شلیک به کراوزر است تا او را از خود دور نگه دارد، که درهای بسته را برای ادامه راهش باز کند. بعد از باز کردن در دوم، انگل در بدن کراوزر واکنش نشان داده و دست او تبدیل به یک اسلحه شمشیر مانند بزرگ می شود. دست او کاملا زد گلوله است و می تواند صدمه بزرگی را به بازیکن وارد کند. در این حالت او از دستش به عنوان سپر استفاده میکرد اما همچنان از ناحیه پا آسیب پذیر بود.

 

krauser1


در پایان مینی گیمی که ایدا وانگ بازیکن اصلی بود او به همان صورتی که با لیون در مرحله دوم وارد جنگ شده بود به عنوان رئیس آخر ظاهر می شود.
در داستان دیگری که به نام Separate Ways که در نسخه های PS2 و Wii موجود بود، ایدا با او بعد از درگیری اش با لیون روبرو می شود و در پایان اعلام می کند که کراوزر کشته شده است و نیز جسدی از او نشان داده می شود.



جک کراوزر در بخش مینی گیم بازی RE4 به نام The Mercenaries (مزدوران) قابل بازی می شد، اگر شما امتیازی 4 ستاره از مرحله Salazar's Castle می گرفتید.
او در این قسمت بسیار قدرتمند ظاهر می شود. او مجهز به یک تیرکمان و نیز دستی که تبدیل می شود است. او فقط یک بار می تواند با دست تبدیل شده اش حمله کند اما در همین یک بار هم می تواند با یک ضربه دشمنان را از پای در آورد.(حتی مینی باس هایی نظیر Super-Salvador و Garrador).

انتظار میرود با وجود شک و شبهه هایی که از مرگ کراوزر در میان است او در شماره های بعدی نیز ظاهر شود.

موفق باشید.

 

منبع:bazicenter.com

 

 



ادامه مطلب ...
نويسنده: Mehrdad بازديد: 5890 نظرات:
موضوعات:Resident Evilنقد و برسی بازی ها ,
برچسب ها:معرفی شخصیت Jack Krauser کراوزر رزدنت ایول 4 جک کراوزر resident evil تغیر لیزر بازی re4+ ,

صفحه قبل 1 ... 21 22 23 24 25 ... 26 صفحه بعد

ما را در گوگل محبوب کنيد